wtorek, 20 marca 2012

Yellow ? Oh yeah !

Po dość długiej przerwie w końcu dodam jakąś notkę. Moje zestawy na razie nie zachwycają ale to z braku pogody co się równa z braku chęci. Miejmy nadzieje, że jak jest pogoda to będą też one. Zdjęcie nie należy do najnowszych ale chciałam wam pokazać moją super extra opaskę ! Hahah nie no jest to zwykła opaska, którą układasz idealnie do kształtu twojej głowy. Jestem z niej bardzo zadowolona nie tylko z tego powodu, ma taki kolor, że aż oczy bolą.. A, że ja jestem miłośniczką takich kolorów co przekonacie się już nie długo bardzo mi się podoba. Na zdjęciu nie widać idealnego koloru, w rzeczywistości jest on bardziej intensywny. Tak się rozpisałam o tej opasce, że chyba nie napisze nic o reszcie, ale to może dobrze, bo reszta wcale nie powala. Zwykły płaszcz, spodnie no i buty.




                                                      opaska- bershka 19,90 zł
                                                      płaszcz-allegro 84 zł

3 komentarze:

  1. Zaje* opaska ! Strasznie mi się podoba! nie wiesz czy można je jeszcze dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! Jesteś na prawdę ładna! Jesteś modelką ?

    OdpowiedzUsuń