poniedziałek, 20 lutego 2012

From beginning to the end ..

Hello !
Może zaczniemy od tego, że kiedyś już prowadziłam takiego bloga ale niechcący go usunęłam . Stwierdziłam, że mogę spróbować jeszcze raz ..
Może nie będę wam podawać mojego prawdziwego imienia ale możecie mi mówić Stefanie lub Calderone. Po tym można łatwo się domyślić, że jestem wielką fanką Lady Gagi więc dla znających jestem 'little monster'.
Na tym blogu przedstawię jak by to powiedzieć 'kawałek mojego życia'. Nie jestem wielką Fashionistką i nie podążam za modą, bo wciąż szukam własnego stylu...
A teraz chciałabym wam pokazać mój pierwszy outfit na tym blogu(jest zima więc nie da się jakoś pięknie ubrać ;/ )  :




Mam nadzieje, że przypadnie wam mój blog do gustu :) A teraz Put Your Paws Up !

5 komentarzy:

  1. Wiesz że Cię kocham nie ?♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog !! Będę zaglądać <33

    OdpowiedzUsuń
  3. hm . . . szczerze mało kiedy czytam blogi tego typu co Twój ale tutaj zrobie wyjątek i bede zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniee, tylko dodawaj często notki skarbieee :D ;**

    OdpowiedzUsuń