sobota, 25 lutego 2012

Black ? always fashionable !

Kto nie lubi wygody ?! Ja na pewno ją kocham . Dlatego mój dzisiejszy strój jest bardzo wygodny. Ale dlaczego nie ma być zarazem ciekawy ? No właśnie, dlatego połączyłam bardzo ciepły sweter z lekkim wzorkiem na biuście z szarymi Jeansami oraz moimi ukochanymi butkami. Na wierzch krótka kurtka, która idealnie nadaje się do takiego zestawu. Wszystko pasuje do siebie kolorami, może różowy to nie najlepszy kolor sezonu ani także mój ulubiony, ale akurat do tego zestawu podoba mi się. Do tego kilka ciekawych dodatków u mnie są to pierścionki i mamy fajny zestaw na koniec lutego.



                     
                                                              sweter-h&m 119,99
                                                              kurtka-allegro 64,00
                                                              spodnie-new yorker 179,99
                                                              buty-cropp 219,99
                                                              pierścionki-(od lewej)house-7,99 primark-1funt house-9,99

1 komentarz: